Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do końca pierwszego kwartału tego roku nowy kontrakt spowoduje wzrost dotarcia kanału o 10 milionów abonentów. Całkowita liczba odbiorców Reality TV to 27 milionów abonentów na 5 kontynentach.
Wprowadzenie kanału na rynek indyjski stanowi ogromny krok w kierunku uczynienia Reality TV jednym z największych i najczęściej oglądanych kablowych telewizyjnych kanałów na świecie.
Chris Wroński, Prezes Zone Vision powiedział:
"Reality TV odniósł ogromny światowy sukces i udowadnia to poprzez stale wzrastające ratingi oraz popularność wśród widowni. Od początku naszym marzeniem było wprowadzić ten kanał na drugi co do wielkości rynek telewizji kablowych na świecie i jesteśmy zadowoleni mogąc dzielić sukces dystrybucyjny z Zee – Turner."
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.